Internetveikala MĒTRU GARDUMI
Lietošanas noteikumi
Ogresgala pagasta zemnieku
saimniecība “Mētras”, reģistrācijas Nr. 50001017561, juridiskā adrese: “Mētras”,
Ogresgala pagasts, Ciemupe, Ogres nov., LV-5041, faktiskā internetveikala
adrese: Brūkleņu iela 2a, Ogre, Ogres nov., LV-5001, turpmāk – internetveikals
– nodrošina mājas lapā pieejamo saturu un sniedz preces/pakalpojumus saskaņā ar
zemāk izklāstītajiem Lietošanas noteikumiem.
1. Vispārīgie noteikumi
Ja patērētājs, izmantojot mājas
lapas starpniecību iegādājas preces, tad šāda savstarpēja vienošanās tiek
uzskatīta par Distances līgumu un ir pakļauta Latvijas Republikas tiesību
normām, kas regulē distances līgumu tai skaitā, bet ne tikai, Latvijas
Republikas „Patērētāju tiesību aizsardzības likums”, Latvijas Republikas
Ministru Kabineta noteikumiem „Noteikumi par distances līgumu” u.c.
2. Pirkumu veikšana
Interneta veikalā pārdoto
produktu cenas un specifikācija ir norādītas blakus produktiem.
Lai veiktu pasūtījumu,
pievienojiet vēlamos produktus iepirkumu grozam. Aizpildiet visus nepieciešamos
laukus un izvēlēties piemērotāko piegādes veidu. Pasūtījuma kopējās izmaksas ar
piegādi pēc tam tiek parādītas uz ekrāna. Veiciet pirkuma apmaksu, lai pabeigtu
pasūtījumu.
3. Apmaksas noteikumi
Norēķinu valūta vietnē ir eiro.
Pirkumu iespējams apmaksāt gan apmaksājot uz e-pastu saņemto rēķinu, gan izvēloties Latvijas internetbanku maksājumus:
Swedbank, SEB, Citadele un Luminor, ko nodrošina maksājumu platforma
makecommerce.lv , Maksekeskus AS.
NB! Izmantojot internetbanku
apmaksas metodi, apstipriniet pasūtījumu un noklikšķiniet uz pogas “Atgriezties
pie tirgotāja”.
Personas dati, kas nepieciešami
maksājumu veikšanai, tiek nodoti licencētai maksājumu iestādei Maksekeskus AS.
Preces tiek piegādātas pa Latviju. Iegādātās preces tiek piegādātas izmantojot Omniva pakomātu. Visas nodevas un nodokļus, kas jāsamaksā, lai saņemtu sūtījumu piegādes galamērķī ir jāsedz Pircējam. Omniva pakomāta piegādes izmaksas pirkumiem no 30 EUR, sedz Pārdevējs. Piegādes izmaksas tiek parādītas, pirms pasūtījuma apstiprināšanas. Iegādātās preces tiek nogādātas Omniva pakomātā 1-3 darba dienu laikā, pirmssvētku laikā tas var aizņemt līdz 5 darba dienām. Izņēmuma gadījumos mums ir tiesības nosūtīt preces līdz 14 kalendāra dienām, par to informējot klientu. Iepriekš abpusēji vienojoties (sazvanoties, vai rakstot internetveikala sadaļā "Kontakti"), iespējama preču tiešā piegāde ap Ogri un Rīgā.
5. Atteikuma tiesības
Pircējam ir tiesības atteikties
no preces 14 kalendāro dienu laikā no Preces saņemšanas brīža, ja preces
iepakojums nav ticis atvērts, nav bojāts, kā arī tikuši ievēroti norādītie
glabāšanas nosacījumi. Atteikuma tiesības piemērojamas arī, ja pēc iepakojuma
atvēršanas pircējs konstatē, ka prece ir bojāta. Atteikuma tiesības nav
piemērojamas, ja Pircējs ir juridiska persona.
Patērētājs ir atbildīgs par
preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas
termiņā. Ja preces tiek bojātas, pēc saņemšanas nevērīgi izturoties pret preci
vai neievērojot glabāšanas norādījumus,
ja ir nozaudēts preces oriģinālais iepakojums, vai, ja tās iepakojums ir no
pircēja puses būtiski bojāts, internetveikalam ir tiesības nepiemērot atteikuma
tiesības.
Lai izmantotu atteikuma tiesības,
jums jāiesniedz atteikuma veidlapu, kuru iespējams atrast šeit: Atteikuma_veidlapa.docx , nosūtot to uz e-pasta adresi [email protected]
14 dienu laikā pēc preču saņemšanas. Pircējs sedz preces atgriešanas
izmaksas, izņemot gadījumus, kad iemesls atgriešanai ir tas, ka prece neatbilst
pasūtījumam (piemēram, nepareizs vai bojāts produkts).
Pircēja pienākums ir bez
kavēšanās, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc atteikuma veidlapas nosūtīšanas
internetveikalam, nogādāt Pārdevējam Preces adresē: Brūkleņu iela 2a. Ogre,
Ogres nov., LV-5041. Pēc atpakaļ nosūtīto preču saņemšanas internetveikals
nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā, atmaksā visus no pircēja saņemtos
maksājumus pamatojoties uz Distances līgumu.
Pārdevējam ir tiesības aizturēt
maksājumu līdz brīdim, kamēr nav saņēmis no Pircēja Preces vai preču
atgriešanas apliecinājumu. Ja pircējs ir izvēlējies citu sūtīšanas veidu nekā
lētāko internetveikalā piedāvāto sūtījumu veidu, internetveikalam nav pienākums
kompensēt pārsniegtās sūtījuma izmaksas.
Internetveikals nav atbildīgs par
kavēšanos ar saistību izpildi vai to nepildīšanu, vai cita veida neizpildi, kas
radusies tādu apstākļu un šķēršļu dēļ, kuri ir ārpus internetveikala saprātīgas
kontroles.
Internetveikals patur tiesības
atteikties pārdot preces un pieprasīt preču atgriešanu no Pircēja, ja
internetveikalā norādītā cena ir ievērojami mazāka par tās tirgus cenu kļūdas
dēļ.
6. Patērētāja tiesības par
līgumam neatbilstošu preci
Internetveikals ir atbildīgs par
Pircējam pārdoto preču neatbilstību līguma noteikumiem. Pircējam ir jāinformē
Pārdevējs par preču neatbilstību nekavējoties, 1 nedēļas laikā pēc preces
iepakojuma atvēršanas un neatbilstības konstatēšanas, t.i., jāiesniedz sūdzība
(pie nosacījuma, ka netiek pārkāpts uz iepakojuma norādītais izlietošanas
termiņš). Pircējs var iesniegt sūdzību, sazinoties ar internetveikalu, rakstot
uz [email protected]
Internetveikals nav atbildīgs par
defektiem, kas radušies pēc preču piegādes Pircējam. Ja iegādātajām precēm ir
trūkumi, par kuriem ir atbildīgs Pārdevējs, Pircējam ir tiesības pieprasīt
preču trūkumu novēršanu vai apmaiņu pret jaunām precēm bez maksas.
Ja preces nav iespējams nomainīt,
Pārdevējs atdod Pircējam visus Distances līgumā paredzētos maksājumus.
Pārdevējs uz patērētāja sūdzību sniedz rakstisku atbildi 15 dienu laikā.
7. Pircēja personas datu apstrāde
Internetveikals apstrādā tikai
tos personas datus, kurus pircējs ir ievadījis pie preču pasūtīšanas, kā
piemēram, vārds, uzvārds, e-pasts u.c.
Internetveikals nodod personas
datus transporta pakalpojumu sniedzējam/iem, lai nodrošinātu preču piegādi.
Ja Jūs esat nepārprotami
piekritis saņemt mūsu mārketinga paziņojumus, tostarp jaunumus, mēs laiku pa
laikam varam sazināties ar Jums nosūtot informāciju par mūsu pakalpojumiem un
jaunākajiem piedāvājumiem. Šajā nolūkā mēs varam apstrādāt Jūsu e-pasta adresi,
kuru norādījāt, pierakstoties mārketinga komunikācijai. Pircējam ir iespēja
atteikties no mārketinga paziņojumiem, paziņojot par to mums, rakstot uz [email protected]
8. Strīdu izšķiršanas kārtība
Jautājumos, kas nav atrunāti
šajos noteikumos un nosacījumos, Pircējs un Pārdevējs apņemas ievērot Latvijas
Republikā spēkā esošos normatīvos aktus.
Puses visus starp Pārdevēju un
Pircēju radušos strīdus risina savstaprēju sarunu vai sarakstes ceļā. Ja strīdu
neizdosies atrisinās sarunu vai sarakstes veidā, Puses strīdu risinās Latvijas
Republikas tiesā, ievērojot LR normatīvos aktus. Strīdus starp Pircēju
(patērētāju) un Pārdevēju var nodot risināšanai Patērētāju tiesību aizsardzības
centrā vai Latvijas Republikas tiesā.
Pircējam ir tiesības vērsties arī Eiropas Savienības strīdu izšķiršanas iestādēs.